Hanzemag

Een radicaal nieuw gezicht

Open Link

Wat we hebben gedaan

Branding
Front-end webdevelopment
Merkstrategie
Campagne

Samenvatting

Llorem Ipsum gaf vorm aan een geheel nieuwe identiteit, creëerde een beeld- en videocampagne voor de lancering van het nieuwe merk en ontwierp het MAG-a-ZINE, dat halfjaarlijks verschijnt. Ons werk gaat verder met doorlopende ontwerpen voor zowel online als offline uitingen van Hanzemag, waaronder social media en de website.

Voor MAG ontwikkelden we een eigentijdse huisstijl die perfect aansluit bij de belevingswereld van studenten (18-25 jaar). Naast een fris logo, een palet van levendige kleuren en kenmerkende vormelementen, schoten we een serie van 8 foto's ter ondersteuning van MAG's uitingen. Deze foto's dienen ook als thematische illustratie voor artikelen, video's en podcasts op de MAG-website.

Het MAG-a-ZINE, in lijn met de nieuwe huisstijl, ziet elk halfjaar het licht en is een samenwerking met studentdesigners en opkomende kunstenaars van de kunstopleiding Minerva.

Ieder artikel binnen het magazine krijgt een unieke vormgeving die conceptueel aansluit bij de inhoud, en dit alles wordt doordacht en met creatieve finesse gerealiseerd.

Samen maken we mooie dingen
info@lloremipsum.nl